Član – Sedam IT

sedamitSedam IT d.o.o.

Radom stvaramo vrijednosti koje ostavljamo u nasljeđe.

Suvremenim ICT rješenjima osigurati trajni razvoj u regiji.

Želite li suvereno vladati svojim poslovnim svijetom, potrebna su Vam kvalitetna i provjerena informatička rješenja.
Ako ste srednja ili velika firma ili državna ustanova i:

  • trebate pouzdanog partnera na složenim informatičkim projektima
  • imate posebne potrebe na području automatizacije radnih procesa i odnosima sa korisnicima
  • potrebna Vam je integracija raznolike postojeće informatičke strukture
  • planirate uvesti sustav upravljanja kvalitetom ili upravljati Vašim sustavom po ITIL metodologiji
  • cilj Vam je imati informatička rješenja bazirana na najvišim svjetskim standardima
  • i želite da Vam poslovanje bude zadovoljstvo

potencijalni ste partner Sedam IT.

Kontakt

Koledovčina 2, 10000 Zagreb, Hrvatska
www.sedamit.hr
Tel: +385 1 2353 777

Predstavnik u HUJAK-u

Tea Crkvenac

Direktorica sektora Razvoja softvera
tea.crkvenac@sedamit.hr

Rješenja i usluge

Sedam BMS – upravljanje objektima

BMS (Building Management System – Sustav za upravljanje objektima) je budućnost koju možete živjeti već danas.

Rješenje Sedam BMS pruža cjelovitu uslugu nadzora i upravljanja objektima s tehničkog i poslovnog aspekta. Sustav je distribuiran, nadzor je omogućen sa bilo koje lokacije.  Modularni pristup omogućuje skalabilnost i izgradnju sustava prema specifičnim korisnikovim potrebama. Višekorisnički je orijentiran što znači da je korisnike (agente) moguće u potpunosti segmentirati zavisno od njihovih zadataka, područja djelovanja ili ovlasti.
Na primjer, djelatnik zadužen za upravljanje strojarskim instalacijama može nadgledati i upravljati samo taj segment sustava, dok korisnik zadužen za financijski aspekt pregledava i analizira podatke vezane za energetsku potrošnju. Sustav se može jednostavno nadograditi na postojeću podatkovnu infrastrukturu.
Korištenjem Sedam Data Collector komponenti koje komuniciraju kroz standardni TCP/IP omogućuje se distribuiranost sustava odnosno geografska neovisnost nadziranih sustava.

Sedam CRM – Customer Relationship Management

Implementacija sustava za upravljanje odnosima s korisnicima (Sedam CRM) obuhvaća:

  • upravljanje podacima o korisnicima (Customer Data and Account Management),
  • katalog proizvoda (Product Catalog),
  • baza znanja (Knowledgebase),
  • upravljanje aktivnostima (Activity Management),
  • prodaja (Sales Force Automation),
  • marketing (Marketing Automation),
  • podrška korisnicima (Customer Support),
  • integracija s kontakt centar sustavima (Sedam Agent/Supervizor Desktop),
  • reporting

Sedam Karat 24 – Financijske transakcije

Broj sudionika elektroničkih platnih sustava svakog je dana sve veći. Sudionici trebaju komunicirati međusobno iako koriste različite komunikacijske protokole (X.25, FrameRelay, SDLC, TCPIP,..) i različite formate poruka (APAX30, ISO8583, SPDH, proprietary standarde, …). S druge strane, korištena strojna oprema mijenja se tako brzo da financijske institucije, kao i trgovci, uobičajeno koriste tri ili četiri generacije opreme i svaka od njih koristi različite komunikacijske protokole. Svakom objavom novog tipa opreme ili uključivanjem novog sudionika u elektronički platni sustav, potreban je dodatan napor da se postojeći sustav prilagodi novom komunikacijskom protokolu ili formatu poruke.

Zamislite prostoriju punu ljudi u kojoj svatko govori različitim jezikom – oni se ne razumiju. Jedno od rješenja je sve ih naučiti jednom univerzalnom jeziku, ali to u realnosti nije moguće. Idealno rješenje bi bilo pronaći osobu koja poznaje sve korištene jezike i koja je sposobna prevesti sve međusobne poruke.

Bitne karakteristike rješenja su:

  • Fleksibilna konfiguracija usmjeravanja transakcija
  • Sigurnost/Enkripcija
  • Evidentiranje transakcija
  • Više formata poruka
  • Otvoreni sustav / Skalabilnost

Za podršku financijskim transakcijama nudimo:

  • front-end i back-end rješenja i usluge za omogućavanje i olakšavanje financijskih transakcija
  • savjetovanje, razvoj, distribucija i integracija  u području transakcijskih sustava

Sedam Kontakt centar

Implementacija modernih višekanalnih kontakt centar sustava zasnovanih na Cisco Unified Contact Center platformi koja se sastoji od sljedećih komponenata:

  • IP telefonska centrala (Cisco Call Manager),
  • IP govorni automat (Cisco IP IVR),
  • višekanalni sustav za upravljanje kontaktima (Cisco ICM),
  • upravljanje e-mail komunikacijom (E-Mail Manager),
  • integracija fax kanala (Xmedius Fax Server),
  • sustav govorne pošte (Voicemail),
  • upravljanje web kolaboracijom (Cisco Web Interaction Manager),
  • automatizacija telefonskih kampanja (Cisco Outbound Option),
  • aplikativno rješenje za agente i supervizore (Sedam Agent/Supervizor Desktop),
  • reporting (real-time i historical).

Sedam Mrežne tehnologije

  • Data Communication – Dizajn, planiranje, implementacija i održavanja Routing, Switching i Security rješenja (Cisco, F5, SecureComputing)
  • Unified Communications – Dizajn, planiranje, implementacija i održavanje Unificiranih komunikacijskih rješenja (Cisco, Comverse, Linksys, Nokia, Tandberg, 2Ring, StoneVoice, Zoom …)
  • Application oriented networking – Dizajn, planiranje, instalacija, implementacija, optimizacija i održavanje rješenja za podršku aplikacijama proizvođača F5

Upravljanje ICT-em

  • Service management – Analiza, dizajn, implementacija i optimizacija poslovnih procesa prema ITIL-u kroz konzultacije i primjenu CA rješenja (Service Desk, Service Desk Knowledge Tools, Change Management Suite, Service Level Management Suite, Asset Portfolio Management)
  • Infrastructure management – Analiza, dizajn, implementacija, optimizacija i održavanje rješenja za nadzor i upravljanje ICT infrastrukturom korištenjem vlastitog znanja i CA (DSM, NSM, Spectrum, eHealth…) i ostalih alata: CiscoWorks, FlukeNetworks (Crannog) i Infovista.
  • Application performance management (APM) – Implementacija APM rješenja za nadzor i upravljanje performansama Java i .Net web aplikacija korištenjem softverskih CA alata (Wily Introscope, Wily Introscope PowerPacks i Wily Customer Experience Manager).
  • Upravljanje IT portfeljem – CA Clarity™ Project Portfolio Management Suite tvrtkama omogućuje postizanje vrhunskih performansi jer povećava kvalitetu njihova angažmana u poslovanju i omogućuje rad uz vrhunsku učinkovitost. Ovaj skup alata obuhvaća slijedeće integrirane module: planiranje portfelja, upravljanje zahtjevima, vođenje projekata, planiranje resursa te upravljanje vremenom, rizicima i troškovima.
  • Availability & Recovery management – Neprekidna dostupnost podataka i njihova sigurnosna pohrana su jedan od najbitnijih čimbenika i zahtjeva koji se postavljaju pred IT sustave od strane korisnika. Rješenja i proizvodi koje nudimo predstavljaju tehnološki odgovor na te brzorastuće zahtjeve.
  • Information Management – Upravljanje kritičnim informacijama bilo na datotečnom ili messaging sustavu postaje od osobite važnosti. Novi zakoni, nove regulative i odredbe postavljaju visoke standarde i zahtjeve pred IT. Visoki troškovi održavanja diskovnog prostora uz otežano pronalaženje pravih informacija u pravo vrijeme predstavljaju još jednu zapreku u rastu tvrtke.

Upravljanje sigurnošću

Analiza postojeće sigurnosti, dizajn i implementacija sveobuhvatnih IT sigurnosnih sustava pomoću vlastitih znanja i CA rješenja. Obuhvaćeni su svi IT segmenti s entitetetima tj. korisnicima ICT sustava (unutarnjim ili vanjskim). Područja djelovanja dijelimo na tri područja:

  • Identity & Access Management
  • Security information management
  • Threat Management
Oglasi