Član – OptimIT

OptimIT d.o.o.

OptimIT d.o.o. je tvrtka za razvoj programske podrške specijalizirana za sustave temeljene na Open Source platformama. Među osnovnim uslugama u ponudi OptimIT-a nalaze se:

  • sustavi za upravljanje dokumentima,
  • sustavi za upravljanje sadržajem,
  • e-Commerce rješenja te
  • elektronička razmjena podataka (EDI – Electronic Data Interchange).

OptimIT pruža usluge analize, razvoja i održavanja programskih rješenja u skladu s korisničkim zahtjevima. Svojim stručnim znanjem dodatno povećavamo vrijednost proizvoda i usluga, te nudimo integrirana rješenja po principu „ključ u ruke”. Pored toga, OptimIT nudi usluge savjetovanja pri integraciji informacijskih sustava i upravljanja projektima. Naša se rješenja temelje na JEE tehnologijama te integriraju vodeće svjetske Open Source platforme i operativne sustave.

OptimIT je uspješno dovršio mnoge projekte razvoja i integracije rješenja u području telekomunikacija, informacijske tehnologije, medijske industrije, vladinih agencija i međunarodnih organizacija. Naši stručnjaci, stoga, posjeduju opsežno iskustvo u međunarodnom okruženju s korisnicima iz Hrvatske, Austrije, Luxembourga i Srbije. OptimIT je usvojio i svjetski prihvaćenu normu sustava upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000.

Kontakt

Heinzelova 60b, HR-10000 Zagreb
www.optimit.hr

Denis Trupec

Direktor

+385 (0)1 78 97 301
+385 (0)1 23 05 407

Proizvodi i usluge

Sustavi za upravljanjem sadržajem (eng. Content Management Systems) su postali posebno popularni razvojem web tehnologija, pa se često CMS poistovjećuje s pod-klasom sustava za upravljanje web sadržajem.

Uz razmjerno popularne sustave temeljene na LAMP platformi (kao što je Drupal, Joomla ili WordPress), OptimIT posjeduje vrlo bogato iskustvo u radu s CMS platformama temeljenim na JEE platformi:

  • Escenic predstavlja CMS rješenje prilagođeno medijski orijentiranim organizacijama, koje se odlikuju velikom posjećenošću, čestim promjenama sadržaja (npr. vijesti), te podrškom za više izdanja odnosno portala na istoj infrastrukturi.
  • Liferay predstavlja visoko integriranu platformu od kojih je CMS samo jedan od modula, a primarno je orijentiran organizacijama koje žele na jednoj platformi podržati različite aplikacije odnosno organizacijske strukture, kao što su projektni timovi, odjeli, višestruke tvrtke unutar holdinga, javni web itd.
  • Alfresco, iako je primarno platforma za upravljanje dokumentima, također se može koristiti kao CMS ili se integrirati u druge CMS platforme kao “izvor” sadržaja u svrhu verzioniranja, kontrole pristupa i pretraživanja.

OptimIT u svojoj ponudi ima niz proizvoda i usluga iz područja upravljanja dokumentima. Sustavi za upravljanje dokumentima su programska rješenja koja omogućuju upravljanje i pohranu dokumenata u elektroničkom obliku, na način sa osiguravaju tajnost, dostupnost i integritet dokumenata.

Temelj ponude je Alfresco ECM (eng. Enterprise Content Management), vodeće enterprise open source(1) rješenje u području upravljanja dokumentima. Odlika Alfresco rješenja je visoka skalabilnost, što ga čini odličnim temeljom za gradnju dokumentacijskih sustava različitih razina složenosti. Otvorena arhitektura omogućuje gradnju aplikacijskih rješenja povrh jezgrenih dokumentacijskih funkcionalnosti i jednostavnu integraciju s drugim sustavima i uredskim softverima.

Ephesoft je enterprise open source rješenje za realizaciju procesa digitalizacije papirne dokumentacije, što uključuje skeniranje (engl. scanning), pripremu skeniranih dokumenata (engl. image processing), raspoznavanje teksta (engl. OCR – optical character recognition) i izvoz elektroničkih dokumenata u različitim formatima direktno u sustav za upravljanje dokumentima.

Aplikacijsko rješenje optiDOC razvijeno je povrh Alfresco ECM rješenja. Nudi niz modula kao što su upravljanje ulaznom, izlaznom i internom dokumentacijom, urudžbeni zapisnik i podrška nabavi. Svi moduli su integrirani u jedinstvenu okolinu koja nudi zajedničko korisničko sučelje i zajedničke module administracije i upravljanja zadacima. Rješenje je dostupno kao web ili desktop aplikacija.

Specijalizirana rješenja optiHR i optiPM su također visoko integrirana s Alfresco ECM. Rješenje optiHR predstavlja podršku procesu zapošljavanja, od pripreme oglasa, preko prikupljanja prijava pa do obrade prijava i izbora zaposlenika. Rješenje optiPM potpora je procesima upravljanja projektima odnosno portfeljem projekata, s naglaskom na dokumentacijske procese i objedinjavanje projektnih informacija iz različitih izvora na jednom mjestu, uz integrirane kolaboracijske alate.

OptimIT je Alfresco i Ephesoft partner. Naši školovani, certificirani i iskusni konzultanti isplanirati će za Vas, dizajnirati, uvesti i održavati rješenje za upravljanje dokumentima. Bez obzira da li su dokumentacijski procesi u vašoj organizaciji potporni ili ključna djelatnost, OptimIT će isporučiti dimenzionirano i prilagođeno rješenje koje će zadovoljiti poslovne potrebe Vaše organizacije.

Uz najbolju kombinaciju fleksibilnosti, nadogradivosti i standardnih funkcionalnosti, eCommerce sustavi moraju se razvijati sukladno razvoju tvrtke, te omogućiti raličite vrste komunikacije (primjerice komunikaciju putem brendova, različitim ciljanim skupinama ili različitim jezicima), kako pojedinačnim tako i integriranim web siteovima.

Mogućnosti su različite:

  • prodaja direktno krajnjim korisnicima (B2C)
  • prodaja poslovnim korisnicim (B2B)
  • uspostava indirektnih prodajnih kanala za ogranke, podružnice i distributere
  • integracija poslovnih procesa (praćenje stanja skladišta, kalkulacija cijena, praćenje narudžbi, povrat robe) s ERP sustavima (SAP, InfoOpus)
  • korištenje integriranog Content Management sustava (CMS) za uspostavu postojanog i uvijek ažurnog Web sitea (portali s informacijama)
  • integracija kataloga dobavljača u svrhu prodaje i nabave
  • optimiziranje procesa nabave
  • elektronička razmjena podataka (Electronic Data Interchange – EDI) koja omogućuje razmjenu poslovnih podatka između velikih prodajnih lanaca, distributera, dobavljača, većih i manjih trgovina

NUDIMO RIJEŠENJA TEMELJENA NA:  Intershop EnfinityMagento EDI

Tvrtka OptimIT nudi rješenja temeljena na EDI tehnologiji (elektronička razmjena podataka) koja može omogućiti razmjenu poslovnih podatka među poslovnim partnerima (najčešće narudžbenice i otpremnice) bez naporne papirologije koja iziskuje mnogo vremena i podložna je pogreškama. Transakcija koja bi potrajala nekoliko dana korištenjem papirnog sustava, sada traje tek nekoliko minuta upotrebom EDI-a.

Izrada programskih rješenja za poboljšanje praćenja poslovanja, “po mjeri” iz vlastitog razvoja:

  • ocjenjivanje sadržaja (CGA)
  • praćenje radnog vremena i radnih zadataka (UTRACKERIRS)
  • praćenje opreme i materijalno-tehničkih sredstava
  • praćenje procesa zapošljavanja (eRecruitment)
  • upravljanje projektima i portfoliom
  • izrada izvješća (Crystal ReportsBusiness Objects)

Aplikacije se temelje na zahtjevima naručitelja a koriste platforme temeljene na webu, AlfrescoCrystal ReportsMS Office.

OptimIT Vam može ponuditi proizvode i usluge tvrtke Red Hat, koje pokrivaju tri segmenta: Red Hat Enterprise Linux, JBoss middleware i RHEV virtualizaciji.

Oglasi